Din Titel

Här börjar din text. Du kan klicka här och börja skriva. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem.

Kom och hjälp oss bygga staket på klubben den 12/6 klockan 18.00. Vi kommer att sätta ett högre staket runt agility planen och vi behöver all hjälp vi kan få. Ju fler vi är, ju fortare blir vi klara.

Röjardag 5/5

23.04.2024

Den 5 Maj har vi vårens RÖJARDAG!! Välkomna att röja rent på klubben och naturligtvis så bjuder vi på korv och bröd!. Vi startar klockan 10.00 och brukar hålla på till ca 14,00

Den 2 Maj startar vi upp våra öppna träningar igen. Ni är välkomna på torsdagar mellan 18-20. Vi planerar att hålla på till den 13 Juni. Om ni kan tänka er att hålla i en träning (låsa upp, sätta på kaffe) så hör av er till Heli på heli.borlin@gmail.com