Röjardag 5/5

23.04.2024

Den 5 Maj har vi vårens RÖJARDAG!! Välkomna att röja rent på klubben och naturligtvis så bjuder vi på korv och bröd!. Vi startar klockan 10.00 och brukar hålla på till ca 14,00

Den 2 Maj startar vi upp våra öppna träningar igen. Ni är välkomna på torsdagar mellan 18-20. Vi planerar att hålla på till den 13 Juni. Om ni kan tänka er att hålla i en träning (låsa upp, sätta på kaffe) så hör av er till Heli på heli.borlin@gmail.com

Vill du ingå i den grupp som städar klubbstugan lite extra? Blir ca 1-2 gånger i månaden/person om det blir några stycken. Självklart får man fika gratis vid sitt städande ( eller om man vill spara fikat till en annan gång) Det går också o samsas o va några stycken o städa tillsammans. Kanske träna hund före eller efter.

From 25/4 planerar vi att ha öppen träning. Tanken är att vi ska ha olika teman på träningen som rallylydnad, bruks, lydnad, NW, agility, hoopers och kanske sök eller uppletande eller någon annan form av hundträning. Till detta behövs värdar som vill vara med och hålla i någon träning. Du behöver absolut inte vara instruktör utan det räcker om...

Ringträning

23.03.2024

Då var det dax för ringträning inför våran inofficiella hundutställning den 12 Maj eller bara för att träna hund