Din Titel

Här börjar din text. Du kan klicka här och börja skriva. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium totam rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem.

Vill du ingå i den grupp som städar klubbstugan lite extra? Blir ca 1-2 gånger i månaden/person om det blir några stycken. Självklart får man fika gratis vid sitt städande ( eller om man vill spara fikat till en annan gång) Det går också o samsas o va några stycken o städa tillsammans. Kanske träna hund före eller efter.

From 25/4 planerar vi att ha öppen träning. Tanken är att vi ska ha olika teman på träningen som rallylydnad, bruks, lydnad, NW, agility, hoopers och kanske sök eller uppletande eller någon annan form av hundträning. Till detta behövs värdar som vill vara med och hålla i någon träning. Du behöver absolut inte vara instruktör utan det räcker om...

Ringträning

23.03.2024

Då var det dax för ringträning inför våran inofficiella hundutställning den 12 Maj eller bara för att träna hund